Asmaa Khairy
Asmaa Khairy
36
Messages
28
Followers
306
Views
Last seen: a year

Write a message to Asmaa Khairy
Answers shown by Asmaa Khairy
Mustafa 4you
Mustafa 4you

صباح الخير

Asmaa Khairy

صباح النوؤ

صباح الخير صباح النوؤ
Anonymous
Anonymous

مهما كان المجتمع فاسدآ… بنت الٱصل تبقى بنت الٱصل

Asmaa Khairy

صدقت

مهما كان المجتمع فاسدآ… بنت الٱصل تبقى بنت الٱصل صدقت
Anonymous
Anonymous

الحياه بنسبالك ايه 🌸❤️

Asmaa Khairy

لعب ولهو حتى الله عز وجل قال فى كتابه العزيز:«انما الحياه الدنيا لعب ولهو.......» صدق الله العظيم

الحياه بنسبالك ايه 🌸❤️ لعب ولهو حتى الله عز وجل قال فى كتابه العزيز:«انما الحياه الدنيا لعب ولهو.......» صدق الله العظيم
Hossam Mohamed
Hossam Mohamed

الارتباط و الحب عهد مينفعش ابداً يحصل مجآمله ولآ شفقه ولآ تجربه ، لو مكنتش مستعد تفدي العهد ده بعمرك خآف من ربنآ وأبعد ابعد حتى لو هتجرح وتكسر اللي بيحبك ده 💔

Asmaa Khairy

معاك حق زى المثل الى بيقول يا مأمنه للرجال يا مأمنه للمياه فى الغربال ملهمش امان

الارتباط و الحب عهد 
مينفعش ابداً يحصل مجآمله ولآ شفقه ولآ تجربه ، 
لو مكنتش مستعد تفدي العهد ده بعمرك خآف من ربنآ وأبعد 
ابعد حتى لو هتجرح وتكسر اللي بيحبك ده 💔 معاك حق 
زى المثل الى بيقول يا مأمنه للرجال يا مأمنه للمياه فى الغربال 
ملهمش امان
Joeall
Joeall

"‏نحن نحتاج إلى ترميم بين فترة وأخرى، الإنسان مادة، والمواد يصيبها التلف ما لم تُتَعهد بالعناية، العقول تصدأ، الجوارح تذبل، الروح تهرم، القلب يشيخ، والكلمات تشح.

Asmaa Khairy

العقول مش تصدأ لا العقول بتروح فى داهية

"‏نحن نحتاج إلى ترميم بين فترة وأخرى، الإنسان مادة، والمواد يصيبها التلف ما لم تُتَعهد بالعناية، العقول تصدأ، الجوارح تذبل، الروح تهرم، القلب يشيخ، والكلمات تشح. العقول مش تصدأ لا العقول بتروح فى داهية
Toola Ahmed
Toola Ahmed

‏"أخبرني بتلك الجملة الشهيرة التي تقولها لنفسك !؟ ‏عندما تكون في أسوء حالاتك."🖤🥀

Asmaa Khairy

لا إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

‏"أخبرني بتلك الجملة الشهيرة التي تقولها لنفسك !؟
‏عندما تكون في أسوء حالاتك."🖤🥀 لا إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
ابراهيم موسي
ابراهيم موسي

من ياخذ نصيبه من الميراث اولا

Asmaa Khairy

الاحق به

من ياخذ نصيبه من الميراث اولا الاحق به
مما راقَ لي
مما راقَ لي

أشياء تنسيك همومك؟

Asmaa Khairy

الصلاه وقراءة القراءن دول هما الى بينسونى مش همومى بس لا كل حاجة

أشياء تنسيك همومك؟ الصلاه وقراءة القراءن دول هما الى بينسونى مش همومى بس لا كل حاجة
Dark Mood
Dark Mood

الحياة صعبة جدا بدون........؟ ~

Asmaa Khairy

الاهل

الحياة صعبة جدا بدون........؟ ~ الاهل
Anonymous
Anonymous

لا حزن يدوم ولا فرح يستمر 😉👌🏻

Asmaa Khairy

عليك نور فاحنا لازم نتأقلم

لا حزن يدوم ولا فرح يستمر 😉👌🏻 عليك نور فاحنا لازم نتأقلم
Hossam Mohamed
Hossam Mohamed

بتتكلم فـ #الحصه ليه يا حيواان 😡 بسألو علي حاجه #يامستر 😔 متسألوش #إسألني أنا طب معاك رقم البت #حنان😂😂😂

Asmaa Khairy

لا معايا رقم سوسن تنفع

بتتكلم فـ #الحصه ليه يا حيواان 😡
بسألو علي حاجه #يامستر 😔
متسألوش #إسألني أنا
طب معاك رقم البت #حنان😂😂😂 لا معايا رقم سوسن تنفع
Dark Mood
Dark Mood

ما اسوء احساس تشعر به؟!

Asmaa Khairy

الخذلان دا بنسالى اسوء شيئ

ما اسوء احساس تشعر به؟! الخذلان دا بنسالى اسوء شيئ
Hossam Mohamed
Hossam Mohamed

بيقولوا الارتباط مفيد للصحه صح الكلام ده ولا اشاعات😂

Asmaa Khairy

يبنى دا بيسبب الوفاه 😹😹😹

بيقولوا الارتباط مفيد للصحه 
صح الكلام ده ولا اشاعات😂 يبنى دا بيسبب الوفاه 😹😹😹
Rawan
Rawan

انا من النوع اللي مش بيضحك كتير برا البيت ولما بضحك برا بضحك بصوت واطي اما في البيت...هيييهيييي... عليا ضحكة تجيب بوليس الاداب 😅😂😂😂😂

Asmaa Khairy

حبيبتى يا اختشى

انا من النوع اللي مش بيضحك كتير برا البيت ولما بضحك برا بضحك بصوت واطي اما في البيت...هيييهيييي... عليا ضحكة تجيب بوليس الاداب 😅😂😂😂😂 حبيبتى يا اختشى
Flower
Flower

لن يأتي احد في اللحظه الاخيره عندما تكون علي وشك المغادره ويمسك ذراعك ليخبرك أنه لم يستطع نسيانك هذه مواقف افلام لاتمد للواقع بصله

Asmaa Khairy

لا حصلت بجد

لن يأتي احد في اللحظه الاخيره عندما تكون علي وشك المغادره  ويمسك ذراعك ليخبرك أنه لم يستطع نسيانك هذه مواقف افلام لاتمد للواقع بصله لا حصلت بجد
Jøød Bábÿ
Jøød Bábÿ

مسلسل تركي تنصحوني اتابعه😍

Asmaa Khairy

عايزة نوعها اى

مسلسل تركي تنصحوني اتابعه😍 عايزة نوعها اى
Jøød Bábÿ
Jøød Bábÿ

سنه ميلادك وبرجك ☺️

Asmaa Khairy

شهر 10برج الميزان

سنه ميلادك وبرجك ☺️ شهر 10برج الميزان
مما راقَ لي
مما راقَ لي

كل شيء يتعوّض إلا .. ؟

Asmaa Khairy

الاب والام

كل شيء يتعوّض إلا .. ؟ الاب والام
Hossam Mohamed
Hossam Mohamed

اصعب احساس عدي عليكو اي هو

Asmaa Khairy

الخذلان دى اصعب حاجة حقيقى وانك تكون مأمن لحد ويغدر بيك حرفيا حاجة صعبة جدا يارب ما حدش يخربها

اصعب احساس عدي عليكو اي هو الخذلان دى اصعب حاجة حقيقى وانك تكون مأمن لحد ويغدر بيك حرفيا حاجة صعبة جدا يارب ما حدش يخربها
Anonymous
Anonymous

ماهو اصعب شعور يمر فيه الانسان

Asmaa Khairy

الخذلان ووالوحدة

ماهو اصعب شعور يمر فيه الانسان الخذلان ووالوحدة
جّوٌريَ مًيَرآلَ
جّوٌريَ مًيَرآلَ

هل من احببت شخص منذ7سنوات ويتركك هل يسمى هذا حب

Asmaa Khairy

لا غباء

هل من احببت شخص منذ7سنوات ويتركك هل يسمى هذا حب لا غباء
سارهه
سارهه

لو قديمگ رجعلك ترجعله ..؟

لو قديمگ رجعلك ترجعله ..؟ لا
فتاة المجهولة
فتاة المجهولة

تحصل على شهادة الجامعة أو تتزوج ممن تحب

Asmaa Khairy

تحصل على الشهادة

تحصل على شهادة الجامعة أو تتزوج ممن تحب تحصل على الشهادة
s._.m.a.i.l.e
s._.m.a.i.l.e

》¿¿¿¿...~《 ............. اكثر شيئ تخاف منه ١_المستقبل🙃 ٢_الموت⚰ ٣_الفشل😖 ٤_غدر صديق🫂 ٥_خيانه حبيب💔 ٦_الحقيقه😱 ٧_ان تعمل متابعه و تفرحني😔

Asmaa Khairy

المستقبل ده مكتوب الموت قضاء ربنا الفشل كل انسان ناجح بيكون فاشل الاول غدر الصديق اوك خيانة الحبيب اوك الحقيقة عمرها ما تخوف

》¿¿¿¿...~《
.............
اكثر شيئ تخاف منه
١_المستقبل🙃
٢_الموت⚰
٣_الفشل😖
٤_غدر صديق🫂
٥_خيانه حبيب💔
٦_الحقيقه😱

٧_ان تعمل متابعه و تفرحني😔 المستقبل ده مكتوب 
الموت قضاء ربنا 
الفشل كل انسان ناجح بيكون فاشل الاول 
غدر الصديق اوك 
خيانة الحبيب اوك
الحقيقة عمرها ما تخوف
Yacine Laifa
Yacine Laifa

كم تستغرق من الوقت مع جوالك...؟ وهل تستطيع الاستغناء عن الانترنت لمدة سنة كاملة..؟

Asmaa Khairy

اكيد يعنى ساعة او ساعتين

كم تستغرق من الوقت مع جوالك...؟
وهل تستطيع الاستغناء عن الانترنت لمدة سنة كاملة..؟ اكيد يعنى ساعة او ساعتين
ڥوژ
ڥوژ

قلبك بخير.؟

قلبك بخير.؟ لا
ريناد
ريناد

ما هوا شعورك الحالي؟

Asmaa Khairy

الخذلان

ما هوا شعورك الحالي؟ الخذلان

ايه اكتر حصه كنت بتحبها في المدرسة😂😁

Asmaa Khairy

الرياضة

ايه اكتر حصه كنت بتحبها في المدرسة😂😁 الرياضة
Sos Like
Sos Like

اين شخص الذي كنت تحكي له تفاصيل يومك بدقه اين هو الان

السلام عليك يا صاحب الزمان
السلام عليك يا صاحب الزمان

من هو الشخص الذي لا تستطيع ان ترفض له طلباً؟

Asmaa Khairy

ابى وامى وخالى بس

من هو الشخص الذي لا تستطيع ان ترفض له طلباً؟ ابى وامى وخالى بس
رضــاوي¦™️
رضــاوي¦™️

رتب الكلمات حسب تفكيرك/ج: ( زواج _ منزل _سفر _ وظيفة_ سيارة) خلي نشوف افكاركم🙂🌝

Asmaa Khairy

وظيفة منزل زواج سيارة

رتب الكلمات حسب تفكيرك/ج: 
( زواج _ منزل _سفر _ وظيفة_ سيارة) 
خلي نشوف افكاركم🙂🌝 وظيفة منزل زواج سيارة
مما راقَ لي
مما راقَ لي

من أين تستمد القوة عندما تصاب بالخذلان؟

Asmaa Khairy

الصلاه هى التى تمدنى بالقوة

من أين تستمد القوة عندما تصاب بالخذلان؟ الصلاه هى التى تمدنى بالقوة
Flower
Flower

فيما يفكر عقلك ؟ بس محدش يكدب

Asmaa Khairy

فى المستقبل المجهول

فيما يفكر عقلك ؟ بس محدش يكدب فى المستقبل المجهول
إيمان
إيمان

وظيفتك حسب شهر ميلادك،: شهر ١بياع طماطم 🍅🍅 شهر٢مهندس 🚧شهر ٣ مساعد دكتور😎 شهر٤. مدرس🙂 شهر٥ رئيس دوله😺 شهر ٦قاتل مأجور😂😈 شهر ٧ حرامي😑🤫شهر ٨ ظابط👮 شهر ٩ رئيس عصابه مافيا 😎 شهر ١٠ وزير💪 شهر 11 دكتور🌸🌸 شهر 12 مدير بنك🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑ههههههه

Asmaa Khairy

اوبا 10

وظيفتك حسب شهر ميلادك،: شهر ١بياع طماطم 🍅🍅 شهر٢مهندس 🚧شهر ٣ مساعد دكتور😎 شهر٤. مدرس🙂 شهر٥ رئيس دوله😺 شهر ٦قاتل مأجور😂😈 شهر ٧ حرامي😑🤫شهر ٨ ظابط👮 شهر ٩ رئيس عصابه مافيا 😎 شهر ١٠ وزير💪 شهر 11 دكتور🌸🌸 شهر 12 مدير بنك🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑ههههههه اوبا 10
الفاروق
الفاروق

الشيء المميز الذي تفعله في يوم الجمعة

Asmaa Khairy

الصلاه ولمة البيت

الشيء المميز الذي تفعله في يوم الجمعة الصلاه ولمة البيت
Hossam Mohamed
Hossam Mohamed

ممكن ف الزمن ده الواحد يبيع امه وابوه علشان الفلوس🤔

Asmaa Khairy

ايوة للاسف 😢😢اللهم ما اهدى امة محمد اجمعين

ممكن ف الزمن ده الواحد يبيع امه وابوه علشان الفلوس🤔 ايوة للاسف 😢😢اللهم ما اهدى امة محمد اجمعين